-

Som ni ser så har jag inte gjort något inlägg inom engelskan.
Det var så att ja skrev en text om den engelska politiken men kände att ja inte kom någonstans med den och blev inte tillräckligt nöjd.Jag kände att ja alltså inte hade jobbat på så bra i skolan och antagligen inte egagerat mig tillräckligt,inte vart så koncentrerad.Så ja tänkte att ja skulle jobba hemma under helgen och ta hjälp av någon här hemma, och de gjorde jag men när ja väl hade skrivit klart texten och skulle kopiera den och klistra in så raderades alltihop.Det kanske låter som någon dålig bortförklaring men så var det och ja ber om ursäkt för det! Men jag ska så fort som möjligt uppdatera med ett inlägg om hur den engelska politiken ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0